• .

Meer informatie?
    Wilt u meer informatie over het doneren? Klik dan hier om naar ons contactformulier te gaan.

Ik wil ook bijdragen

Dat kan!
    U kunt uw bijdrage voor de projecten overmaken naar rekeningnummer/IBAN:

NL45 RABO01532.65.744 t.n.v. Stichting AID India te Biddinghuizen o.v.v. uw naam en emailadres.

Wilt u structureel een bijdrage leveren aan de projecten van AID India neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij sturen u dan een machtigingskaart toe en verdere informatie.

Via de volgende link kunt u een bijdrage leveren: Bijdragen

U kunt ook specifiek de weeshuizen en de scholen ondersteunen. Dit kunt u doen door het “Geef een kind een toekomst” sponsorprogramma.

Geef een kind een toekomst

U kunt een bijdrage leveren aan een zonnige toekomst van een kind.
    Door een kind voor langere tijd te sponsoren zorgt u dat het onderdak heeft, onderwijs kan volgen en gezond eten krijgt. Het kind kan zich in vrijheid ontwikkelen.

Met een bijdrage van 10 euro per maand kan een kind al naar school!

Voor meer informatie en de mogelijkheden kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.

Alvast bedankt voor uw bijdrage!

Bezoek AID India

Wilt u de projecten van AID India zelf bezoeken? Of een bijdrage leveren door vrijwilligerswerk te doen? Onze partnerorganisatie AID India ontvangt u met open armen! Gedurende het hele jaar zijn er bijna altijd vrijwilligers en bezoekers van over de hele wereld, aanwezig bij AID India. Een verblijft geeft u de mogelijkheid om u heel dicht bij de Indiase cultuur te komen en er deel vanuit te maken. Daarnaast ziet en voelt u de leefomstandigheden van de bevolking en ziet u de impact van de projecten van AID India.

AID India ontvangt graag vrijwilligers. Als vrijwilliger kunt u bijvoorbeeld Engelse les geven aan de kinderen, de kinderen helpen met huiswerk of gewoon met de kinderen spelen. Of u kunt mee werken in het microfinancieringsprogramma. In overleg met AID India kunt u de periode als vrijwilliger invullen.