• Inzameling op basisschool Het Kompas in Meppel

In de maand april hebben de kinderen van groep 2 van basisschool Het Kompas in Meppel geld in gezameld voor Stichting AID India. O.a. met een kleding ruilbeurs is hier invulling aan gegeven.

Woensdag 28 april was Stichting AID India uitgenodigd om het ingezamelde geld in ontvangst te nemen. Willem Jan Maaskant heeft uit de handen van de kinderen een mooie getekende cheque en het geld ontvangen. Totaal hebben de kinderen uit groep 2 EUR 380,– ingezameld. De gelden zullen besteed worden aan nieuwe schoolboeken en uniformen voor het nieuwe schooljaar wat op 1 juni begint.

Wij willen, ook namens de kinderen in India, de kinderen en leraren van groep 2 van basisschool Het Kompas hartelijk bedanken voor hun inzet en bijdrage!!