• Een sportief Sponsor Event

De school in Satankulam is vergroot met een paar nieuwe klaslokalen. Dit was nodig omdat er (gelukkig!) nog steeds nieuwe leerlingen bijkomen. Om de inrichting van die lokalen financieel te ondersteunen lopen wij van 12 t/m 16 mei a.s. de 209 kilometer van de Friese Elfstedenwandeltocht. De eerste sponsors hebben zich al gemeld!

In december zijn we gestart met trainen. Elk weekend worden er overal in het land prachtige routes gewandeld, met afstanden variërend van de 10 tot 50 kilometer. Soms zwaar…, maar meestal erg leuk. Tot nu toe hebben we al ca 500 km getraind, nu nog ongeveer 150 te gaan!

De uitdaging
    Hopelijk zijn we dan op 12 mei helemaal klaar om de volgende route langs de Friese 11 steden te lopen:
    12 mei Leeuwarden – Sloten afstand 49,84 km
    13 mei Sloten – Workum    afstand 44,91 km
    14 mei Workum – Franeker       afstand 42,37 km
    15 mei Franeker – Dokkum       afstand 43,33 km
    16 mei Dokkum – Leeuwarden   afstand 28,57 km

Als je het leuk vindt om een bijdrage te leveren aan het doel van dit sportieve event, heel graag, elke euro is welkom en kan gestort worden op rek.nr . NL45RABO0153265744 t.n.v. de Stichting Aid India o.v.v. elfstedenwandeltocht. Alvast veel dank!

Wil je meer weten over deze school en alle andere activiteiten die de Stiching Aid India ondersteunt, kijk dan verder www.stichtingaidindia.nl

Wij lopen nog een tijdje door, vaak door weer en wind, maar met goede moed en veel plezier.
    IT GIET OAN!

Bente