• Stichting AID India, situatie India en foto’s

Het is even stil geweest rond Stichting AID India. Door ieders persoonlijke bezigheden lagen de activiteiten van Stichting AID India even op een lager pitje. Maar we bestaan nog:) en supporten nog steeds met veel liefde de projecten van AID India in India.
    We gaan weer meer tijd besteden aan de Stichting. Dit zal o.a. te merken zijn in meer en frequentere berichten op onze website. Deze is volledig vernieuwd, dus kijk lekker even rond.

De activiteit in India heeft zeker niet stil gelegen. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan extra klaslokalen en de emoe boerderij. De emoes hebben hun eerste eieren gelegd en dus zijn de eerste inkomsten van de boerderij binnen. Een eerste stap naar meer zelfvoorziening. De projecten van AID India bereiken hebben echter nog altijd onze en u steun nodig om te kunnen blijven bestaan.
    Onder bijdragen kunt u lezen hoe u kunt bijdragen aan de projecten.

Op de homepage is een slideshow te zien van de laatste foto’s. U kunt ook een kijken je nemen in ons picassa-webalbum

Veel kijk plezier en tot gauw!