• Nieuwe schoolbanken en tafels

Hallo allemaal,

Eind juni 2012 hebben we van de Atos Foundation 9.000 euro ontvangen voor de aanschaf van schoolbanken, tafels en computers. Inmiddels zijn de banken en tafels op de school. Gisteren kregen we foto’s vanuit India. We willen nogmaals de Atos Foundation heel hartelijk bedanken voor hun bijdrage.

Begin deze maand hebben we een bericht ontvangen van Share4More (Rabobank personeelsfonds). We hebben ook hier een aanvraag ingediend voor de aanschaf van schoolmeubilair en computers. Het bedrag dat we van Share4More vragen is 7000 euro. Share4More heeft aangegeven dat onze aanvraag wordt voorgelegd aan de adviescommissie welke in november bij elkaar komt. We wachten hoopvol af!
    Het is geweldig om te zien wat er met de gelden van de Atos Foundation is gebeurd en hoe kinderen hierdoor nog meer kinderen kunnen deelnemen aan onderwijs. De bijdrage van Share4More maakt dit nog mooier!