• Update november – Benefit avond & Share4More

De eerste dag van december leek het ons leuk om even terug te kijken op de maand november. November was een leuke en mooie maand voor Stichting AID India.

Benefit avond – Indian School Meal
    17 november hebben Bente (secretaris Stichting AID India), Zev en Anniette (broer en moeder van Bente) een benefietavond georganiseerd met een Indian School Meal. Voor 10 euro kreeg iedereen een heerlijke Indiase maaltijd, die zelf was bereid. Dit was erg goed gelukt! (zie foto’s) Eind december vertrekken ze met zijn drieën richting India om daar bij AID India te verblijven. Ze zullen als vrijwilligers hun bijdrage leveren aan de projecten en bekijken hoe het daar gaat. Door het organiseren van een benefiet avond wilden ze geld inzamelen voor de aanschaf van schooluniformpjes voor de kinderen op de school. Er waren rond de 25 mensen aanwezig en het was een erg geslaagde avond! In totaal is er 600 euro ingezameld, waarmee voor 40 kinderen een nieuw uniform gekocht kan worden. Dit zullen Bente, Zev en Anniette zelf gaan doen. Nogmaals iedereen bedankt voor zijn/haar bijdrage!

In augustus dit jaar hebben wij een aanvraag gedaan bij Share4More (personeelsfonds van de Rabobank) voor een bijdrage aan het schoolproject van AID India. Share4More heeft toegezegd om 7000 euro bij te dragen. Hier zijn wij erg blij mee! Met deze bijdrage zullen schoolmeubilair en computers worden aangeschaft. Hierdoor kunnen nog meer kinderen deelnemen aan onderwijs en krijgen hierdoor een kans op een zonnige toekomst! Bedankt Share4More. Wil je meer weten over Share4More kijk op hun website www. rabobank.com/share4more

Bedankt allemaal voor jullie bijdrage en we houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen in India!