• Bouw school en wc’s

Hallo allemaal,

Afgelopen januari is AID India begonnen met de bouw van een nieuw schoolgebouw. Het aantal kinderen dat naar de school van AID India komt, blijft groeien. Steeds meer kinderen krijgen dus de mogelijkheid om deel te nemen aan onderwijs. AID India heeft als doel om kinderen de gehele basis- en middelbare schoolopleiding te kunnen laten doorlopen. Hierdoor hebben kinderen een goede basis om een beroepsopleiding te volgen. Door op de collagefoto te klikken, kunt u in het webalbum meerdere foto’s bekijken.

Bouw school 2013.jpg

Bouw nieuw schoolgebouw

Stichting AID India heeft 5.000,– euro geschonken voor de bouw van WC’s in het weeshuis Island of Hope. Hier wonen gemiddeld rond de 100 kinderen,  zowel jongens als meisjes. Totaal waren er 4 wc’s en 4 douches, veel te weinig dus voor een groep van 100 kinderen. Daarom wordtn er nu een aantal wc’s en douches bijgebouwd. Nog een voordeel is dat er nu een aparte ruimte komt voor meisjes en jongens. Door op de collagefoto te klikken kunt u in het webalbum meerdere foto’s bekijken.

IOH.jpg

Collage bouw wc’s Island of Hope

Algemeen Studenten organiseren actie vanuit India
    Algemeen Filmpje: Impressie AID India