• Nieuwe school

De nieuwe school is bijna klaar! Deze week hebben we weer een aantal foto’s ontvangen met de voortgang van de bouw. Inmiddels zijn verschillende Indiaase overheidsinstanties al wezen kijken en zij hebben de school op verschillende punten beoordeeld. Ik weet niet hoe dat in Nederland gaat, maar in India wordt een bouw vooraf goedgekeurd. Vervolgens wordt er tijdens de bouw meerdere malen beoordeeld of de school aan de eisen voldoet. Geen overbodige luxe, want regels en wetgeving wijzigen nogal eens. Op dit moment is 50% van de benodigde certificaten binnen en verwachten wij dat de school deze maand in gebruik genomen kan worden. Zie onderstaande foto’s voor de voortgang van de bouw.